Київобленерго

Київобленерго змінює назву на ДТЕК Київські регіональні електромережі

За результатами загальних зборів акціонерів компанії назву ПрАТ «Київобленерго» було змінено на ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі». Перейменування компанії – це частина плану ДТЕК із трансформації Київобленерго в сучасну сервісну компанію.

 

ДТЕК Київські регіональні електромережі й надалі виконуватиме функції оператора системи розподілу електроенергії (ОСР), серед яких: забезпечення населення якісним та надійним електропостачанням; управління системою розподілу (розподільчими пунктами, трансформаторними підстанціями, лініями електропередачі); приєднання об’єктів споживачів до мереж; ремонт електричних ліній та підстанцій; встановлення лічильників електроенергії та фіксування їх показів; обслуговування клієнтів з питань пов’язаних з електропостачанням.

«ДТЕК здійснює значний внесок у трансформацію енергетики. Київська область – регіон з величезною енергетичною інфраструктурою – понад 50 тис. км мереж та більше 1 млн клієнтів. Розуміючи потреби наших клієнтів ми оновлюємось, як зовнішньо, так і внутрішньо. Щоб стати сучасною сервісною компанію та надавати якісний сервіс та послугу електропостачання ми модернізуємо інфраструктуру електромереж та інвестуємо в цифровізацію сервісів», - прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Нагадаємо, минулого року Київобленерго увійшов до складу ДТЕК Мережі. Тоді компанія проаналізувала стан мереж та розробила план якісного оновлення енергетичної інфраструктури Київської області.

Завдяки слідуванню цьому плану, середній час ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі – з 5-8 до 2-4 годин, були реконструйовані дві великі підстанцій в Ірпені та Вишгороді, а також відремонтовані близько 4882 км ліній 0,4-110кВ. Крім того, ДТЕК у Київській області спростив процедуру приєднань. Як результат, тривалість виконання стандартних приєднань знизилась у 3 рази – з 63 днів у 2018 році до 26 днів у січні-травні 2020 року.

Значних змін зазнав й клієнтський сервіс. В компанії побудували проактивне інформування споживачів про планові та аварійні відключення, запустили мобільний додаток «Мережі онлайн», почали оновлювати ЦОКи та діджиталізувати сервіси. Так, якщо рік тому лише 20% популярних послуг можна було замовити онлайн, то зараз цей відсоток збільшився до 50%. І компанія продовжує працювати в тому ж напрямку.

ДТЕК Київські регіональні електромережі

Може зацікавити

Взимку можливі три сценарії відключень