Під час здійснення Антимонопольним комітетом України моніторингу ринків світлих нафтопродуктів було виявлено, що з початку вересня 2017 року відбулося зростання цін на бензини та дизельне паливо в роздрібній мережі.
Цей регіон міг би стати енергетичним бастіоном нашої держави. У структурі запасів органічного палива частка вугілля становить 95%, тоді як запаси нафти і газу – лише 5%.
Інтеграція об’єднаної енергосистеми України до ENTSO-E є дієвим запобіжником мінімізації ризиків, які можуть мати місце при запровадженні нової моделі ринку електричної енергії в Україні. Про це заявив Всеволод Ковальчук, виступаючи на круглому столі «Створення можливостей для експорту/імпорту електричної енергії в Європі», що відбувся 22 вересня у Верховній Раді України.
Детальну хронологію про згортання реформування компанія «Нафтогаз» розмістила на своєму сайті.
15 вересня у Кабінеті Міністрів України відбулося перше засідання Координаційного центру із забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії. Олександр Домбровський, в.о. голови Комітету з питань ПЕК, ядерної політики і ядерної безпеки, визначив основну мету та філософію запровадження нового ринку електроенергії:
У серпні 2017 року ДТЕК істотно збільшив закупівлі вугілля шахт Львівсько-Волинського басейну. Обсяг придбаного палива для ТЕС ДТЕК Західенерго становить 72 тис. тонн, що на 37% більше, ніж за попередній місяць. Це дозволить забезпечити вітчизняним вугіллям ТЕС на марці Г, які працюють в умовах пріоритетного завантаження.
Збереження транзиту природного газу має стратегічне значення не лише з економічної точки зору, але й з огляду на стримування подальшої російської агресії проти України. Таку думку висловив голова правління НАК «Нафтогаз України» Андрій Коболєв на 14-тій Щорічній зустрічі Ялтинської Європейської Стратегії (YES).
11 вересня 2017 р. голова Профспілки Віктор Турманов звернувся до голови Федерації профспілок України Григорія Осового з приводу сприяння у вирішенні нагальних соціально-економічних питань галузі у зв’язку з необхідністю подолання кризового стану державних вугільних підприємств та забезпечення належного соціального захисту їх працівників.